sobota, 18 stycznia 2014

recenzja - stylizator do brwi miyo

Witam.
Odkąd poznałam markę Pierre Rene oraz Miyo od razu się zakochałam, była to miłość od pierwszego spojrzenia, a kiedy dostałam przesyłkę i w niem mnóstwo kosmetyków byłam zachwycona. Obecnie używam kosmetyków tych marek codziennie i jestem bardzo zadowolona.

Oto część, którą posiadam, jest tego nieco więcej. Wspaniały jest  w tym zestawie każdy kosmetyk, jednak skupie się dłużej na stylizatorze do rzęs firmy MIYO. jest moim hitem obecnym, spełnia moje wszystkie oczekiwania , używam koloru brązowego, najpierw stylizuję brwi kredką, wypełniam cieniami a na koniec aby nadać kształt i błysk moim brwią podkreślam je stylizatorem MIYO. ładnie pachnie i co ważne nie skleja brwi, trzyma je w ryzach przez cały dzień nawet do 24 , Jak wracam do domu po całym dniu nic się z brwiami nie dzieje, nie rozmazuje się, nadaje także lekkiego koloru. Jestem bardzo zadowolona i polecam wszystkim a cena jedyne 6,99zł także śmigamy do sklepu bądź zamawiamy na stronie http://www.pierrerene.pl/pl/14-kosmetyki 







2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award u mnie na blogu:)
    Zapraszam do wzięcia udziału:)

    OdpowiedzUsuń