czwartek, 16 stycznia 2014

peeling z drobinkami złota

Jakiś czas temu w perfumerii Douglas zakupiłam sobie próbki kremów wraz z kosmetyczką za 49 zł i co się okazało znalazłam tam mega super peeling do twarzy CLINIQUE, dokładnie to się nazywa maska rozświetlająca, na początku myślałam że to normalny peeling jak każdy, jednak co się okazało po umyciu twarzy???? cała moja buzia świeciła  milionem złotych drobinek po prostu rewelacja, Twarz była tak jedwabiście gładka, jak po zabiegu w SPA :) bardzo polecam tą maskę.

Jest to pięciominutowa maseczka, która łączy fizyczne i chemiczne składniki złuszczające. Polepsza ogólny  stan skóry(poprawia koloryt) zmniejszając matowość, minimalizując zmarszczki.
Sposób użycia: nakładamy cienką warstwę na oczyszczoną twarz, zostawiamy na 5 minut, spłukujemy ciepłą wodą, delikatnie wmasowując granulki w skórę. Używamy dwa, trzy razy w tygodniu.
Efekt: rozświetlona , gładka skóra, pełna blasku i energii, polepszenie kolorytu skóry.
Ja posiadam 15 ml w zestawie kupiłam za 49 zł .

2 komentarze: