czwartek, 17 lipca 2014

konkurs makijażowy- inspiracja zjawiskami przyrodniczymi

Kochane przychodzę do was dziś z konkursem makijażowym. Tak jak w tytule tematem jest "Inspiracja zjawiskami przyrodniczymi ", długo myślałam nad tematem, ponieważ są same letnie i wakacyjne konkursy makijażowe, chciałam coś innego i takie cuś wymyśliłam.


ZASADY:
  • Zostań obserwatorem mojego bloga i polub mojego fanpage klik,
  • Udostępnij plakat konkursowy tu
  •  Obowiązkowo lubimy sponsorów, bo dzięki Nim mamy piękne nagrody 
        

  • wykonaj makijaż zgodnie z tematyką " Inspiracja zjawiskami przyrodniczymi" temat jest tak szeroki ile jest zjawisk przyrodniczych , np tęcza, zorza, zachód słońca, deszcz, burza itp. liczę tutaj na waszą pomysłowość i kreatywność, bardzo jestem ciekawa waszych wykonów i inspiracji. Warunkiem jest aby zamieścić zdjęcie, które Was zainspirowało i Wasz makijaż np w formie kolażu
  • wyślij na maila agakuzak@gmail.com zdęcia makijażu, może być kolaż złożony z 3 zdjęć, w tytule maila wpisujemy " Makijaż przyrodniczy"
  • na swoim blogu tworzymy notatkę konkursową oraz umieszczamy ten oto baner
  • w treści maila proszę podać imię i nazwisko zgłaszającego oraz link do swojego bloga 
  • termin nadsyłania prac 17.07- 09.08.2014r. do 23.59
  • wyniki zostaną opublikowane na blogu i fanpage'u w przeciągu 7 dni od zakończenia konkursu
  • na blogu zosatnie utworzona galeria konkursowa, gdzie bedą wszytskie nadesłane prace



Nagrody:

I miejsce 


neonowe cienie do powiek w sztyfcie, podkład Wake me up Rimmel,  woda termalna Vichy, lakier do paznokcie Hean, odżywka w sprayu do włosów suchych Pantene, próbka podkładu Pharmaceris matujący

II miejsce




s
próbka rozświetlacza Highbeam Benefit, probka podkładu Clinique Superbaland, cienie do powiek Hean, błyszczyk Hean glam elixir, woda perfumowana F&M nr 3.

Wyróżnienie


Kochane pędzle w dłoń i do dzieła , mam nadzieję że temat się trochę podoba no i nagrody także. 


Dziękuję sponsorom za zaufanie i wspaniałe nagrody

19 komentarzy:

  1. Biore udzial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o super , napewno cos zmaluje! tylko musze lampe odzyskac hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mam pomysł:D dobrze, że jestem biol/chem z wyksztalcenia:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajne , chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Kasiu:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko znajdę czas, chętnie dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, fajny temat, może w końcu zbiorę się na odwagę i spróbuję swoich sił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie zapraszam nie ma się co bać temat trudny ale do ogarnięcia

      Usuń
  8. Jeśli nie mam bloga to mogę brać udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest jeden z warunków regulaminu, może załoszysz bloga

      Usuń
  9. Wysyłam Ci swoje zgłoszenie jednak nie mogę zaobserwować bloga :( A właściwie myślałam, że już to zrobiłam kilka dni temu ale chyba się coś stało, bo się nie udało, a teraz widzę że jest jakiś błąd :( na razie zaobserwowałam przez Google+. Napiszę też o tym w mailu :*

    OdpowiedzUsuń