środa, 22 stycznia 2014

Ekstremalna metamorfoza u Justynki :)

Biorę udział w konkursie "EKSTREMALNA METAMORFOZA" u 
http://justynakolodziej.blogspot.com/2014/01/konkurs-makijazowy-ekstremalna.html temat mega kreatywny, bardzo mi się spodobał więc postanowiłam się zabawić. A nagrody są wspaniałe oto one :





Stworzyłam metamorfozę specjalnie na ten konkurs i udało mi także namówić moją mamę,  wykonanie makijażu "na kobiecie dojrzałej 50+ " jest mega trudne , do tego mama ma bardzo wrażliwe oczy , jak tylko chciałam dać cień lub tusz od razu jej łzawiły i nic z tego , ale lekko udało mi się nałożyć  bez skutku niepożądanego czyli rozmazania. Oto moje prace przed ...


i po metamorfozie..



no i efekt końcowy, na którym jest błąd a mianowicie nie doczytałam regulaminu i dałam karteczkę z napisem na pierwszym zdjęciu (przed) metamorfozą :(


Co myślicie?

Myślę że to nie koniec można zrobić w sumie 3 metamorfozy, także dalej myślę nad innymi i juz błędu z karteczką nie zrobię na pewno :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz