wtorek, 4 lutego 2014

testowanie z firmą SWISSO LOGICAL

Dzisiaj  chciałabym przedstawić próbki kremów jakie udało mi się wygrać w konkursie, są to kremy firmy SWISSO LOGICAL do tej pory nigdy nie słyszałam o tej firmie ale mam okazję podzielić się wrażeniami.
https://www.facebook.com/ZepterInternationalPoland?ref=ts&fref=ts




Są to szwajcarskie kosmetyki, wyprodukowane na bazie  ekstraktów z ECHINACEI i SZAROTKI ALPEJSKIEJ, testowane dermatologiczni


1. Nawilżający krem pod oczy



opis producenta : bogaty krem rewitalizująco- ujędrniająco- liftingujący . Intensywnie regeneruje i wygładza skórę. Zwiększa produkcje i syntezę kolagenu, zapobiega powstawaniu cieni pod oczami, neutralizuje mikronapięcia skóry. Cena  za 15 ml 176 zł.

moja opinia :   szybko się wchłania, bezzapachowy, delikatny, już po pierwszym użyciu skóra wokół oczu staje się  gładka, a cienie mniej widoczne.



2. Krem Hydro- lifting




opis producenta : rozświetla i ujędrnia skórę, działa antyoksydacyjnie. Zapewnia silne działanie przeciwstarzeniowe. Stymuluję syntezę kolagenu  w głębszych warstwach naskórka, zwiększa  produkcję kolagenu . Cena za 30 ml 176 zł.

moja opinia : szybko się wchłania, bezzapachowy, skóra jest bardziej rozświetlona, miła w dotyku, gładka.

3.Krem multiregeneracyjny



opis producenta : intensywna kuracja regenerująca  i rewitalizująca dla napiętej i zmęczonej skóry, wypełnia zmarszczki od wewnątrz oraz przywraca skórze jędrność , intensywnie nawilża i  przywraca skórze naturalną energię/ Wzmacnia naturalne mechanizmy obronne skóry. Cena za  50 ml 221 zł.

moja opinia : lekki krem bezzapachowy, skóra jest bardzo miła i miękka w dotyku, po 
jednym zastosowaniu czuć różnicę, nawilża, odpręża i przywraca blask skórze.

4. Hydro - lifting serum


opis producenta : zawiera czysty kwas hialuronowy , zapewnia głębokie nawilżenie , zwiększa produkcje i stymuluje  syntezę kolagenu , poprawia stan napiętej i zmęczonej skóry, zwiększa elastyczność i jędrność skóry oraz redukuje drobne linie i zmarszczki.
Cena za 200 ml 221 zł.

moja opinia : delikatne serum bezzapachowe, nawilża odpowiednio, szybko się wchłania, bez efektu błyszczenia, elastyczna skóra już po jednym użyciu, miła i miękka w dotyku


Cieszę się, że mam okazje przetestować te kremy, mam nadzieję, że kiedyś kupię sobie pełne produkty tej firmy. polecam.

Czy któraś z was miała okazję testowania bądź stosowania takich kremów?

4 komentarze:

  1. miałam okazję używania toniku z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że też musiał być fajny tonik, polubiłam tę firmę :)

      Usuń
  2. Nie znam tej marki, ale chętnie to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też muszę się zaopatrzyć w produkty tej firmy,są świetne :)

    OdpowiedzUsuń