niedziela, 9 lutego 2014

czerwień ust

Dziś chciałbym przedstawić kolejną inspirację czerwienią, bardzo popularną w tym sezonie walentynkowym, tak bardzo zainspirował mnie temat LADY IN RED , że postanowiłam zmalować coś lepszego niż poprzednio.
Skupiłam się głownie na ustach, chciałam je mocno podkreślić


A oto moje makijaże :



wersja z pieprzykiem










Do makijażu użyłam:
- kamuflaże NYX,
-podkład CLINIQUE superbalanced makeup 03 Ivory
-rozświetlacz, brązer- paletka NYX
-cień biały z paletki SLEEK aqua collection
-eyeliner w żelu Pierre Rene
-stylizator do brwi MIYO, paletka do brwi CLINIQUE oraz wosk ORIFLAME
-tusz do rzęs Super Lash MIYO 
-błyszczyk MISS SPORTY 350 Rodeo Drive

6 komentarzy:

  1. przepiekny kolor :)) Bardzo mi sie podoba jego blask jaki wydaje na ustach.:)) Obledny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie mocne czerwienie,błyszczyk super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny makijaz i boskie brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje kochana :) mam fioła na punkcie brwi, jak każda z nas chyba

    OdpowiedzUsuń