wtorek, 3 czerwca 2014

LETNI MAKIJAŻ


Dziś postanowiłam zmalować coś na konkurs u
e- makeupowni , a temat przewodni toLetni makijaż 




Pewnie do końca czerwca pomysłów będę miała jeszcze sporo, ale póki mam troszkę czasu to tworzę, potem koniec roku i dużo roboty papierkowej w pracy :)

Nagrody bardzo bardzo mega <3




A to moja propozycja, kolory jak najbardziej letnie, jednak nie jestem tak do końca zadowolona z efektów, ale żeby wygrać, trzeba grać :)








Czy komuś się podoba taki makijaż?
Oczywiście nie jest do wyjścia na plażę, liczy się pomysł ;)


6 komentarzy:

  1. Kolejny makijaż który jak najbardziej Mi się podoba :) .
    Super pasują takie kolory do Pani urody :)
    Już widzę siebie w pomarańczowych ustach ojjj :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za te wszystkie miłe komentarze, czekam na zdjęcie twoje w takich ustach :)

      Usuń
    2. Haha nie ma mowy :p ogólnie ja się nie maluję bo nie potrafię jak na kobietę przystało :p tylko używam krem BB tusz na rzęsy i gotowa do wyjścia :)

      Usuń
    3. ja w lecie też tylko BB, tusz i delikżatnie oko, nie lubię ciękich makijaży na co dzień

      Usuń