piątek, 17 stycznia 2014

meine Familie

Witajcie!
Na początku chciałabym przedstawić się w kilku zdaniach oraz moją 3 osobową rodzinkę.
Jak już wiecie to jestem je we własnej osobie, pani mgr oligofrenopedagog a bliżej pedagog specjalny czyli na co dzień pracuję z dziećmi niepełnosprawnymi , jestem również nauczycielką niemieckiego oraz wychowania przedszkolnego.

A poza pracą wychowuję 2,5 letnią córeczkę oraz w wolnym czasie, którego obecnie brak pasjonuje się makijażem i wszystkim co z tym związane.








A teraz przedstawiam moją córeczkę, która jest mega szalona i ruchliwa, i oczywiście oczko w głowie tatusia i mamusi.









No i ostatni osobnik naszej załogi głowa rodziny -dumny tatuś który nie widzi świata poza swoją córeczką i żoną także :))



Dom, dziecko, i mąż daje wiele szczęścia ale ważne są również nasze pasje, talenty, które wciąż odkrywamy, ja szukam oderwania od rzeczywistości w makijażu , póki co uczę się, ale sprawia mi to ogromną frajdę.

0 komentarze:

Prześlij komentarz